Röt Han Lågt Men Med Skarp Tydlighet.

En röst i högtalaren ropade ut mitt tåg och vi reste oss samtidigt och mannen kom att tappa tidningen framför mig.
– Vad är er policy? Kanten på klänningen följde med mina händer uppåt, uppåt, och jag spände höfterna lätt framåt tills han kunde skymta mina blanka lena fittläppar under klänningskanten. Tåget plingade då det åkte förbi en oövervakad övergång och till ringet stönade han högre än förut och ökade takten:
– Snart vill jag att du mjölkar min kuk. Jag vill att du kommer samtidigt med mig och jag vill att du kommer först när jag nått botten på dig. Han kunde inte ha undvikit att känna min. Han gjorde citationstecken med fingrarna samtidigt som ha sa ”glömmer”.
– Va? röt han lågt men med skarp tydlighet. Som kronan på verket löddrade jag in venusberg, blygdläppar och stjärtskåran med raklödder.

Massage med dröm

Jag sköt upp rumpan och hon kunde lirka ner mina kalsonger och ut ploppade mitt stånd, det var som en riktig befrielse, jag hade legat med stånd mer eller mindre under hela massagen.Maria tog sakta bort det och tittade på mig med sitt vackra leende.

Maria sökte sig ner med ena handen och greppade tag i min hårda kuk, hennes mjuka händer som var lite kladdiga utav massageolja växlade mellan att smeka förhuden fram och tillbaka samt kuva sig runt min fyllda pung.Jag försökte sätta mig upp så gott det gick medan Maria knäppte upp sin blå rock och släppte den på golvet. Det var som om tid och rum stod still och jag kunde knappt lokalisera min egen kropp. Jag kysste henne i nacken och knäppte upp hennes bh band. Jag slöt ögonen och lyssnade på den stilla musiken som sakta strömmade ut någonstans i rummet.

Jag kände mig förvirrad och visste knappt vart jag var till en början, kände sedan hur kladdig jag var i kalsongerna.

Jessica som är röd i ansiktet, mummlar lite men möter sedan Görans leende blick och känner sig lite lugnare. Han går åter igen in mellan Jessicas ben och drar fram penelen, trycker lite och vipps ligger Jessicas armar upp bakom hennes huvud. Lågt hör både han och Jessica hur det börjar vibrerar långt inne i henne. han ler mot henne och skuter undan stolen en bit. Sådär då säger Göran och går runt Jessica och tittar lite och rättar till, -Ligger du bra? När den är en bra bit in börjar han trycka ut grädde, när nästan hela slidan är fylld drar han snabbt ut spritsen och tar tag i de tre äggen, fort petar han in en efter en djupt in i slidan så att hon inte ska kunna trycka ut allt på en gång. Han plockar fram en sprits med vispad grädde i och en rakhyvel ur påsen, tar tag i spritsen och trycker sakta ut grädde över hela fittan, greppar sedan hyveln som han börjar dra fram och tillbaka men mjuka fina tag. -Du behöver inte vara orolig säger han, det är bara till för att du inte ska kunna förstöra undersökningen eller skada dig när jag håller på.
Göran klämmer vidare och frågar: Gör det ont just här? -Känns det bra? Jessica går in i rummet med Göran tätt bakom sig som stänger till dörren. Nu ska vi se här då om vi kan hitta något fel *mummlar Göran samtidigt som han börjar ta lite run stringtrosan och i ljumskarna. Drar dem sakta uppåt och ser hur framdelen av den lilla stringen försvinner in i Jessicas skåra.
-Det är bara att lägge upp varsitt ben på varsitt stöd, säger Göran och tittar samtidigt på Jessicas underbara ben, han kan häller inte låta bli att titta in lite under kjolen och ser på en gång att hon har en extremt liten vit ministring på sig.

Lära känna sin nya styvmor

– Är det säkert?Till slut var jag framme. Jag var en månad från att fylla 18 och skulle inom kort börja tredje året på gymnasium när det jag nu ska berätta inträffade. Sedan gick jag in mot tv-rummet för att se på TV där och kanske spana in sexiga Kerstin ett tag i smyg. Hennes sköte var verkligen den underbaraste jag någonsin känt. Min lem stod i givakt och hon förde ner förhuden och blottlade ollonet. Hon vände på sig och började glida upp och ner längs min påle samtidigt som brösten slog mot mitt ansikte. Sedan det vänstra, lika sexiga. – Dom smakar bra också, sa hon och jag såg att hon var blank i ögonen av kåthet. Sedan ställde jag mig på knä och tvättade insidan av hennes lår.
– Bra! Jag smekte magen en kort stund och sa att den var vältrimmad. Kerstin ryckte till i en sprudlande orgasm och hennes blygdläppar drog ihop sig om mitt pålskaft.

Leave a comment